loading...

downloadfilmiran

downloadfilmiran

بازدید : 220
11 زمان : 1399:2

تور كيش ارزان دقيقه 90 – 98 | آموزش پيدا كردن تور ارزان كيش

تور كيش ارزان دقيقه 90 از تهران,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اصفهان,تور كيش ارزان دقيقه 90 از شيراز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از مشهد,تور كيش ارزان دقيقه 90 از تبريز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرمانشاه,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اهواز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرج,تور كيش ارزان دقيقه 90 از بندرعباس,تورهاي ارزان كيش,تور دقيقه آخري كيش,ثبت نام در تورهاي دقيقه 90,بليط دقيقه 90 كيش,سايت دقيقه 90

سفر و گردشگري »»»» تور كيش ارزان دقيقه 90

با شما هستيم با معرفي تور كيش ارزان دقيقه 90 تا بتوانيد در لحظه اخر در دقيقه نود در سريعترين زمان ممكن بليطتان را كاملا ارزان تهييه كتيد

تور كيش ارزان دقيقه 90 : تور مسافرتي كيش يكي از بهترين انتخاب ها براي مسافرت بوده و مي تواند خاطره هاي ماندگاري را براي شما به همراه داشته باشد. كيش، جزيره زيباي استان هرمزگان و نگين خليج فارس با جاذبه هاي متنوع تفريحي و گردشگري خود، گردشگران داخلي و خارجي بسياري را به سمت خود مي كشاند و بهترين گزينه براي يك سفر كوتاه مدت، اما هيجان انگيز مي باشد. اگر براي تفريح، خريد و بازديد از جاذبه هاي طبيعي قصد سفر داريد، تور كيش گزينه مناسبي براي شما خواهد بود و بهترين زمان مناسب براي سفر به كيش اواخر دي ماه تا فرودين و ارديبهشت است چرا كه هواي بسيار مطبوع و ملايمي دارد.

نكات پيدا كردن تور كيش ارزان دقيقه 90

-فقط مواردي كه در قرار داد نوشته مي شود در تعهد تور است، قول شفاهي هيچ ارزشي ندارد.

-قبل از اينكه سريع قرارداد را ببنديد، در مورد هتلتان اطلاعاتي داشته باشيد، اينكه هتلتان كجاست (بهتر است نزديك به مراكز توريستي باشد) كيفيت غذايش چطور است؟ خدمات جانبي و هزينه اين خدمات را هم بدانيد.

-به ساعت پرواز از كيش و هماهنگي آن با ساعت تحويل اتاق هتلتان توجه كنيد، ممكن است پرواز شما عصر يا شب باشد، در اين حالت اكثر هتل ها هزينه اقامت مازاد ( بعد از ساعت دو بعد از ظهر) را از شما دريافت خواهند كرد، پس بهتر است ساعت پروازتان با ساعت تحويل اتاق هماهنگ باشد يا خود را براي پرداخت هزينه شارژ اضافي آماده كنيد.

– هزينه تور كيش بر اساس هتلي كه انتخاب كرده ايد تغيير خواهد كرد، براي هتلي پول بيشتر بپردازيد كه ارزشش را داشته باشد.

– هزينه تور كيش در ايام مختلف سال تغيير مي كند، مثلا در ايام نوروز چنان گران ميشود كه بهتر است به يك سفر خارجي برويد، در ماههاي ارديبهشت تا اواخر تابستان معمولا هزينه ها ارزانتر هستند. انتخاب ماههاي تابستان براي سفر اين مزيت را هم دارد كه ايام جشنواره است و قيمت بيشتر خدمات و اجناس كمتر از بقيه زمانهاي سال است.

مزايايي سفر به كيش با تورهاي مسافرتي ارزان قيمت دقيقه 90
سفر به جزيره كيش از طريق تور معمولا بهتر است و هزينه كمتري نسبت به سفر شخصي دارد.

سفر به كيش با تورهاي مسافرتي ارزان دقيقه 90 – 98

تورهاي كيش به معناي كامل تور نيستند و فقط رزرو بليط هواپيما و هتل را براي شما انجام مي دهند. البته ممكن است بسته به هتل تان خدماتي مثل ترانسفر از فرودگاه-تخفيف برخي مراكز توريستي و غيره هم به اين ليست اضافه شود. با اين وجود معمولا تور مي صرفد، چون اگر بخواهيد همان هتل ها را خودتان رزرو كنيد، با هزينه بليط هواپيما برايتان گرانتر در مي آيد.

البته در صورتيكه دوست داشته باشيد، ميتوانيد خودتان با هواپيما يا با خودروي شخصي (با كشتي از طريق بندر لنگه ) به جزيره برويد و بعد در آنجا از يكي از بوميها (در منطقه مسكوني كيش موسوم به محله عربها) خانه كرايه كنيد. اين روش ممكن است ارزانتر از سفر با تور تمام شود، مخصوصا اگر بخواهيد بيش از سه شب اقامت كنيد (تور كيش معمولا دو شبه و سه شبه هستند)

اما براي كيش اولي ها! توصيه ميكنيم كه با تور به كيش سفر كنند

مسافرت به جزيره كيش با تور بهتر است يا شخصي؟
سفر به جزيره كيش با تور معمولا بهتر است و هزينه كمتري نسبت به سفر شخصي دارد. آژانسهاي مسافرتي هتل ها و صندلي هواپيماهاي كيش را به صورت ساليانه و با قيمت مناسبي اجاره مي كنند (تور كيش ارزان دقيقه 90)؛ بنابراين وقتي شما تور كيش (بليط+هتل) را مي خريد قيمت تمام شده آن به صورت قابل ملاحظه اي پايين تر از خريد تك تك اينها به صورت جداگانه است.

تور مسافرتي كيش معمولا شامل بليت رفت و برگشت، استقبال فرودگاهي و اقامت هتل به همراه صبحانه است. ارائه خدمات گردشگري هزينه جداگانه دارد اما بعضي از تورها تخفيف مراكز ديدني، گشت جزيره، رستوران ها، پارك دلفين ها و … را همراه تور كيش ارائه مي كنند. در بعضي از تورها وعده غذايي ناهار و شام نيز ارائه مي شود. هزينه تور كيش هم در ايام مختلف سال متفاوت است.

بهترين زمان براي استفاده از تور كيش ارزان دقيقه 90
بهترين زمان از نظر آب و هوا براي سفر به جزيره كيش از اوايل دي‌ماه تا اواخر ماه‌ارديبهشت است. جزيره كيش در اين ماه‌ها هوايي بسيار لطيف و دوست داشتني دارد.

از اواخر خرداد تا شهريور‌ماه هواي جزيره كيش بسيار گرم و مرطوب است.

توصيه هاي قبل از سفر به كيش با تور كيش ارزان دقيقه 90

فهرستي از وسايل مورد نياز خود را تهيه و بر اساس آن وسايل خود را جمع آوري كنيد. همينطور به حداكثر وزن مجاز بار براي هر نفر در بليت خود دقت كنيد.

توصيه مي شود به كيش سبك سفر كنيد

– براي اينكه از سفر خود بيشترين استفاده را ببريد پيش از سفر به كيش فهرستي از مكان هاي تفريحي و ديدني و بازارهاي كيش كه مايل هستيد در طول سفر از آنها بازديد كنيد را تهيه كنيد.

– براي روزهاي سفر خود برنامه ريزي كلي كنيد.

– همراه داشتن نقشه كيش مي تواند برايتان مفيد باشد.

– برآوردي از هزينه هاي تفريحي داشته باشيد.

– نگاهي به تلفن هاي ضروري، داروخانه ها و درمانگاه هاي كيش بيندازيد. شايد در مواقع ضروري لازم شود.

– طوري زمانبندي كنيد كه تا دو ساعت و نيم پيش از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشيد.

– پيش از حركت به سمت فرودگاه از به همراه داشتن همه مدارك تور كيش از جمله بليت، شناسنامه، كارت ملي و واچر هتل اطمينان حاصل كنيد. دقت داشته باشيد ارائه شناسنامه براي تحويل اتاق در تمام هتل هاي كيش ضروري است.

– اگر بايد ساكتان را به قسمت تحويل بار بدهيد، حتما مدارك و وسايل قيمتي خود را در كيف دستي يا كوله پشتي به همراه داشته باشيد.

– به موقع براي تحويل بار و گرفتن كارت پرواز اقدام كنيد و براي انجام ساير مراحل مانند بازرسي و … با آرامش كامل با پرسنل فرودگاه همكاري كنيد.

هنگام رسيدن به فرود گاه كيش
ابتدا بار خود را تحويل بگيريد. پس از آن به سمت خروجي فرودگاه كيش هدايت مي شويد. در انتهاي راهرو نمايندگان هتل منتظر مسافران هستند تا آنها را به هتل برسانند. نماينده هتل خود را پيدا و خود را به ايشان معرفي كنيد تا راهنمايي تان كند. چنانچه نماينده هتل شما در فرودگاه حاضر نبود مي توانيد با هتل مربوطه تماس بگيريد يا از تاكسي براي رفتن به هتل استفاده كنيد.

راهنمايي انتخاب هتل در كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90
پس از دريافت قيمت تورهاي كيش از آژانس‌هاي مسافرتي مي‌توانيد با توجه به خدمات هتل‌ها مانند امكاناتي كه دارند و يا عكس‌هايي كه هتل‌ها در سايت‌هاي‌شان مي‌گذارند هتل مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

حتما به ساعت پرواز برگشت از كيش و هماهنگي آن با ساعت تحويل اتاق هتل‌تان هم توجه كنيد. ممكن است پرواز شما عصر يا شب باشد، در اين حالت يا بايد برنامه‌اي براي بعداز ظهر خود درنظر بگيريد يا هزينه اقامت مازاد (بعد از ساعت ۱۲ ظهر) را هتل از شما دريافت خواهد كرد.

هزينه‌ي هتل در كيش تور كيش ارزان دقيقه 90

۲ ستاره: ۱۹۰ تا ۲۶۰ هزار تومان

۳ ستاره: ۲۹۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

۴ ستاره: ۳۷۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

۴ ستاره: ۵۵۰ تا يك ميليون و صد هزار تومان

بهترين زمان براي استفاده از تور كيش ارزان دقيقه 90
بهترين زمان از نظر آب و هوا براي سفر به جزيره كيش از اوايل دي‌ماه تا اواخر ماه‌ارديبهشت است. جزيره كيش در اين ماه‌ها هوايي بسيار لطيف و دوست داشتني دارد.

از اواخر خرداد تا شهريور‌ماه هواي جزيره كيش بسيار گرم و مرطوب است.

تور كيش ارزان دقيقه 90

تور كيش ارزان دقيقه 90 | چگونه ارزان به كيش سفر كنيم

سفر به توريستي‌‌ترين جزيره ايران هزينه‌هايي را در پي دارد كه بهتر است از قبل در مورد آن‌ها تصميماتي گرفته شود؛ چرا كه مي‌توان با مديريت هزينه‌ها، سفر به كيش را با هزينه كمتري تجربه كرد. سه بخش اصلي در اين هزينه‌ها وجود دارد كه به تفصيل در مورد كاهش هر يك آن‌ها راه‌هايي وجود دارد: هتل، غذا، حمل و نقل!

هتل‌ هاي كيش تنوع بسيار بالايي دارند و حتي اجاره سوئيت در كيش هم براي خانواده‌ها امكان‌پذير است. اما راهي كه در اين بخش براي صرفه‌جويي در هزينه‌ها وجود دارد، استفاده از تورهاي كيشاست؛ از آن‌جايي كه اين تورها از مدت‌ها قبل برنامه‌ريزي شده‌اند

كارگزاران تور تخفيف‌هايي را از مديران هتل‌ها دريافت مي‌كنند، قيمت هتل‌ها براي برنامه‌هاي تور ارزان مي‌شود و گاه هزينه تمام شده يك تور، و يا در حالت بهتر يك تور لحظه آخري كيش، كه مثلاً سه روز به طول مي‌انجامد، معادل يك شب اقامت در هتلي مشابه به صورت انفرادي‌ست!

قيمت غذاي رستوران هاي كيش چندان تفاوتي با ساير كشور ندارد و به نسبت وسعت جزيره كيش، تعداد بسيار زيادي رستوران و فست فود و كافي‌شاپ در جزيره وجود دارد.

رستوران‌هاي درون هتلي هم مي‌توانند گزينه مناسبي براي صرف وعده‌‌هاي غذايي باشند؛ اما بهتر است توجه شود كه رستوران هتل منوي محدودتري به نسبت رستوران‌هاي خارج از هتل دارد.

راه آسان ديگر آشپزي كردن است كه تنها در صورت اجاره سوئيت و يا هتل آپارتمان به آن دسترسي خواهيد داشت.

پروازهاي كيش از شهرهاي مختلف ايران انجام مي‌شوند و قيمت‌هاي متفاوتي دارند. در اين مورد خاص تنها مي‌توان با انتخاب مناسب زمان سفر به كيش در هزينه‌ها صرفه‌جويي كرد؛ چرا كه در زمان‌هاي پرتردد و پرمخاطب جزيره كيش، اين پروازها گران‌تر مي‌شوند!

اگرچه سازمان منطقه آزاد كيش با خريد هواپيما و اقدام به توسعه فرودگاه بين‌المللي اين جزيره، تا حدودي به افزايش پروازها و كاهش هزينه‌ها كمك كرده است، اما حتي اگر از تورهايي كه با نرخ پايه پرواز هم انجام مي‌شوند استفاده شود، باز هم قيمت پرواز كيش تا حدودي گران است؛ مخصوصاً از شهرهايي غير از تهران ( مثل مشهد و يا اردبيل و تبريز)

از هزينه پرواز كه بگذريم، گردشگران براي حمل و نقل در جزيره كيش، از سيستم حمل و نقل شهري كيش استفاده مي‌كنند.

چند مدل حمل و نقل در اين جزيره وجود دارد كه مهم‌ترين آن‌ها، تاكسي‌هاي تلفني، تاكسي‌هاي خطي، ميني بوس، و اتومبيل‌هايي هستند كه از مؤسسات رنت كار اجاره مي‌شوندكه بدون راننده در اختيار مهمان‌هاي كيش قرار مي‌گيرند.

براي صرفه جويي در هزينه‌ها بهتر است كه مورد آخر را فراموش كنيد؛ چرا كه هزينه‌هاي زيادي براي اجاره ماشين در كيش دريافت مي‌شود. بهترين انتخاب در اين بخش، ميني‌بوس‌ها هستند كه در همه نقاط جزيره كيش يافت مي‌شوند و كرايه ناچيز و ثابتي دريافت مي‌كنند.

بيمارستان كيش

بيمارستان كيش با اورژانس مجهز و كليه بخشهاي بستري و ويژه و همچنين پزشكان متخصص در خدمت هموطنان عزيز مي باشد. اورژانس، جراحي زنان و زايمان، سي تي اسكن، آزمايشگاه تشخيص طبي و پاتولوژي، سي سي يو ، جراحي عمومي، سو نو گرافي، داروخانه مجهز، آي سي يو، جراحي مغز و اعصاب، اكوكارديوگرافي، آندوسكوپي، اطفال، جراحي پلاستيك و زيبايي، ماموگرافي، كولونوسكوپي، داخلي، جراحي ارولوژي، راديولوژي، ارتوپدي، جراحي گوش و حلق و بيني، تست ورزش، جراحي چشم، هولترمانيتورينگ، جراحي ارتوپدي، نوار قلب نشاني: جزيره كيش، ششصد دستگاه، بيمارستان كيش

ديدني ها و مراكز تفريحي كيش

ساحل كيش

جاذبه اصلي اين جزيره سواحل مسحوركننده آن است. اگرچه كيش جزيره بزرگي نيست ولي بيشتر آن از سواحل زيبايي پوشيده شده كه مي توانيد از شنا در آبهاي فيروزه اي آن لذت ببريد.

صخره هاي مرجاني در بستر ذريا، آب را پاكيزه و زلال مي كنند تا دنياي زير آب را به خوبي ببينيد

كاريز كيش

اين محل بقاياي قناتي باستاني است كه تبديل به شهري زيرزميني و موزه براي ديدار مردم شده است. كاريز كيش يا قنات كيش 2500 سال پيش براي تامين آب آشاميدني جزيره ساخته شده و از سري عظيمي از تونل ها، (حدود 10000 متر مربع) كه در عمق 16 متري زمين مرجاني جزيره كشيده شده است. براي عملكرد خوب قنات بايد از نواحي مرتفع سرازير شود و بتدريج به دره بريزد، اما جزيره كيش منطقه مرتفعي ندارد ولي اين قنات يكي از بهترين عملكردها را در بين قنات هاي ايران دارد.

كشتي يوناني كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90

تور كيش ارزان دقيقه 90 از تهران,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اصفهان,تور كيش ارزان دقيقه 90 از شيراز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از مشهد,تور كيش ارزان دقيقه 90 از تبريز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرمانشاه,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اهواز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرج,تور كيش ارزان دقيقه 90 از بندرعباس,تورهاي ارزان كيش,تور دقيقه آخري كيش,ثبت نام در تورهاي دقيقه 90,بليط دقيقه 90 كيش,سايت دقيقه 90

سفر و گردشگري »»» تور كيش ارزان دقيقه 90

اگر در ساحل غربي جزيره قدم بزنيد، كشتي متوقف شده اي در دريا ميبينيد. 50 سال پيش، در تابستان سال 1345 ، اين كشتي كه متعلق به يونانيان بود بيش از حد لازم به ساحل نزديك شد و در گل و لاي گير افتاد، از آن موقع به بعد براي هميشه در ساحل ماندگار است. هنگام غروب خورشيد كه آسمان به رنگهاي نارنجي و ارغواني در مي آيد، منظره اين كشتي بسيار شاعرانه است.

اسكله تفريحي كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90

اين مجموعه از امكانات تفريحي از قبيل جت اسكي، قايق پدالي، قايق ماهيگيري، قايق پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه اي برخوردار است.

پاياب كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90

پاياب كيش قدمتي دوهزارساله دارد و در نزديكي مجموعه درخت سبز قرار دارد. اين پاياب دهليز يا نقبي است كه در سطح زمين در كنار دهانه چاه قنات با شيب تند حفر شده و با استفاده از تعدادي پله به سطح آب جاري قنات در زيرزمين مي رسد. معمولا در اطراف آخرين پله محوطه اي ايجاد مي شود كه در روزهاي گرم تابستان، هوايي ملايم و دلپذير دارد و از آن براي استراحت استفاده مي شود. در سال هاي اخير اين محل به زيبايي بازسازي شده و يك چايخانه و رستوران غذاهاي سنتي ايراني هم در آن قرار دارد.

پيشنهاد مطلب:

مكان هاي تفريحي تهران در شب

سفر زميني به ارمنستان با خودروي شخصي

بهترين شهر ايران براي مسافرت در پاييز

روستاي باغو در كيش

كشتي هاي تفريحي در كيش

چناچه سوالي در مورد تور كيش ارزان دقيقه 90 داريد لطفا در پخش كامنت ها مطر خ كنيد تا در سريع ترين زمان ممكن به ان پاسخ داده شد

تور كيش ارزان دقيقه 90

تور كيش ارزان دقيقه 90 – 98 | آموزش پيدا كردن تور ارزان كيش

تور كيش ارزان دقيقه 90 از تهران,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اصفهان,تور كيش ارزان دقيقه 90 از شيراز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از مشهد,تور كيش ارزان دقيقه 90 از تبريز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرمانشاه,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اهواز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرج,تور كيش ارزان دقيقه 90 از بندرعباس,تورهاي ارزان كيش,تور دقيقه آخري كيش,ثبت نام در تورهاي دقيقه 90,بليط دقيقه 90 كيش,سايت دقيقه 90

سفر و گردشگري »»»» تور كيش ارزان دقيقه 90

با شما هستيم با معرفي تور كيش ارزان دقيقه 90 تا بتوانيد در لحظه اخر در دقيقه نود در سريعترين زمان ممكن بليطتان را كاملا ارزان تهييه كتيد

تور كيش ارزان دقيقه 90 : تور مسافرتي كيش يكي از بهترين انتخاب ها براي مسافرت بوده و مي تواند خاطره هاي ماندگاري را براي شما به همراه داشته باشد. كيش، جزيره زيباي استان هرمزگان و نگين خليج فارس با جاذبه هاي متنوع تفريحي و گردشگري خود، گردشگران داخلي و خارجي بسياري را به سمت خود مي كشاند و بهترين گزينه براي يك سفر كوتاه مدت، اما هيجان انگيز مي باشد. اگر براي تفريح، خريد و بازديد از جاذبه هاي طبيعي قصد سفر داريد، تور كيش گزينه مناسبي براي شما خواهد بود و بهترين زمان مناسب براي سفر به كيش اواخر دي ماه تا فرودين و ارديبهشت است چرا كه هواي بسيار مطبوع و ملايمي دارد.

نكات پيدا كردن تور كيش ارزان دقيقه 90

-فقط مواردي كه در قرار داد نوشته مي شود در تعهد تور است، قول شفاهي هيچ ارزشي ندارد.

-قبل از اينكه سريع قرارداد را ببنديد، در مورد هتلتان اطلاعاتي داشته باشيد، اينكه هتلتان كجاست (بهتر است نزديك به مراكز توريستي باشد) كيفيت غذايش چطور است؟ خدمات جانبي و هزينه اين خدمات را هم بدانيد.

-به ساعت پرواز از كيش و هماهنگي آن با ساعت تحويل اتاق هتلتان توجه كنيد، ممكن است پرواز شما عصر يا شب باشد، در اين حالت اكثر هتل ها هزينه اقامت مازاد ( بعد از ساعت دو بعد از ظهر) را از شما دريافت خواهند كرد، پس بهتر است ساعت پروازتان با ساعت تحويل اتاق هماهنگ باشد يا خود را براي پرداخت هزينه شارژ اضافي آماده كنيد.

– هزينه تور كيش بر اساس هتلي كه انتخاب كرده ايد تغيير خواهد كرد، براي هتلي پول بيشتر بپردازيد كه ارزشش را داشته باشد.

– هزينه تور كيش در ايام مختلف سال تغيير مي كند، مثلا در ايام نوروز چنان گران ميشود كه بهتر است به يك سفر خارجي برويد، در ماههاي ارديبهشت تا اواخر تابستان معمولا هزينه ها ارزانتر هستند. انتخاب ماههاي تابستان براي سفر اين مزيت را هم دارد كه ايام جشنواره است و قيمت بيشتر خدمات و اجناس كمتر از بقيه زمانهاي سال است.

مزايايي سفر به كيش با تورهاي مسافرتي ارزان قيمت دقيقه 90
سفر به جزيره كيش از طريق تور معمولا بهتر است و هزينه كمتري نسبت به سفر شخصي دارد.

سفر به كيش با تورهاي مسافرتي ارزان دقيقه 90 – 98

تورهاي كيش به معناي كامل تور نيستند و فقط رزرو بليط هواپيما و هتل را براي شما انجام مي دهند. البته ممكن است بسته به هتل تان خدماتي مثل ترانسفر از فرودگاه-تخفيف برخي مراكز توريستي و غيره هم به اين ليست اضافه شود. با اين وجود معمولا تور مي صرفد، چون اگر بخواهيد همان هتل ها را خودتان رزرو كنيد، با هزينه بليط هواپيما برايتان گرانتر در مي آيد.

البته در صورتيكه دوست داشته باشيد، ميتوانيد خودتان با هواپيما يا با خودروي شخصي (با كشتي از طريق بندر لنگه ) به جزيره برويد و بعد در آنجا از يكي از بوميها (در منطقه مسكوني كيش موسوم به محله عربها) خانه كرايه كنيد. اين روش ممكن است ارزانتر از سفر با تور تمام شود، مخصوصا اگر بخواهيد بيش از سه شب اقامت كنيد (تور كيش معمولا دو شبه و سه شبه هستند)

اما براي كيش اولي ها! توصيه ميكنيم كه با تور به كيش سفر كنند

مسافرت به جزيره كيش با تور بهتر است يا شخصي؟
سفر به جزيره كيش با تور معمولا بهتر است و هزينه كمتري نسبت به سفر شخصي دارد. آژانسهاي مسافرتي هتل ها و صندلي هواپيماهاي كيش را به صورت ساليانه و با قيمت مناسبي اجاره مي كنند (تور كيش ارزان دقيقه 90)؛ بنابراين وقتي شما تور كيش (بليط+هتل) را مي خريد قيمت تمام شده آن به صورت قابل ملاحظه اي پايين تر از خريد تك تك اينها به صورت جداگانه است.

تور مسافرتي كيش معمولا شامل بليت رفت و برگشت، استقبال فرودگاهي و اقامت هتل به همراه صبحانه است. ارائه خدمات گردشگري هزينه جداگانه دارد اما بعضي از تورها تخفيف مراكز ديدني، گشت جزيره، رستوران ها، پارك دلفين ها و … را همراه تور كيش ارائه مي كنند. در بعضي از تورها وعده غذايي ناهار و شام نيز ارائه مي شود. هزينه تور كيش هم در ايام مختلف سال متفاوت است.

بهترين زمان براي استفاده از تور كيش ارزان دقيقه 90
بهترين زمان از نظر آب و هوا براي سفر به جزيره كيش از اوايل دي‌ماه تا اواخر ماه‌ارديبهشت است. جزيره كيش در اين ماه‌ها هوايي بسيار لطيف و دوست داشتني دارد.

از اواخر خرداد تا شهريور‌ماه هواي جزيره كيش بسيار گرم و مرطوب است.

توصيه هاي قبل از سفر به كيش با تور كيش ارزان دقيقه 90

فهرستي از وسايل مورد نياز خود را تهيه و بر اساس آن وسايل خود را جمع آوري كنيد. همينطور به حداكثر وزن مجاز بار براي هر نفر در بليت خود دقت كنيد.

توصيه مي شود به كيش سبك سفر كنيد

– براي اينكه از سفر خود بيشترين استفاده را ببريد پيش از سفر به كيش فهرستي از مكان هاي تفريحي و ديدني و بازارهاي كيش كه مايل هستيد در طول سفر از آنها بازديد كنيد را تهيه كنيد.

– براي روزهاي سفر خود برنامه ريزي كلي كنيد.

– همراه داشتن نقشه كيش مي تواند برايتان مفيد باشد.

– برآوردي از هزينه هاي تفريحي داشته باشيد.

– نگاهي به تلفن هاي ضروري، داروخانه ها و درمانگاه هاي كيش بيندازيد. شايد در مواقع ضروري لازم شود.

– طوري زمانبندي كنيد كه تا دو ساعت و نيم پيش از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشيد.

– پيش از حركت به سمت فرودگاه از به همراه داشتن همه مدارك تور كيش از جمله بليت، شناسنامه، كارت ملي و واچر هتل اطمينان حاصل كنيد. دقت داشته باشيد ارائه شناسنامه براي تحويل اتاق در تمام هتل هاي كيش ضروري است.

– اگر بايد ساكتان را به قسمت تحويل بار بدهيد، حتما مدارك و وسايل قيمتي خود را در كيف دستي يا كوله پشتي به همراه داشته باشيد.

– به موقع براي تحويل بار و گرفتن كارت پرواز اقدام كنيد و براي انجام ساير مراحل مانند بازرسي و … با آرامش كامل با پرسنل فرودگاه همكاري كنيد.

هنگام رسيدن به فرود گاه كيش
ابتدا بار خود را تحويل بگيريد. پس از آن به سمت خروجي فرودگاه كيش هدايت مي شويد. در انتهاي راهرو نمايندگان هتل منتظر مسافران هستند تا آنها را به هتل برسانند. نماينده هتل خود را پيدا و خود را به ايشان معرفي كنيد تا راهنمايي تان كند. چنانچه نماينده هتل شما در فرودگاه حاضر نبود مي توانيد با هتل مربوطه تماس بگيريد يا از تاكسي براي رفتن به هتل استفاده كنيد.

راهنمايي انتخاب هتل در كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90
پس از دريافت قيمت تورهاي كيش از آژانس‌هاي مسافرتي مي‌توانيد با توجه به خدمات هتل‌ها مانند امكاناتي كه دارند و يا عكس‌هايي كه هتل‌ها در سايت‌هاي‌شان مي‌گذارند هتل مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

حتما به ساعت پرواز برگشت از كيش و هماهنگي آن با ساعت تحويل اتاق هتل‌تان هم توجه كنيد. ممكن است پرواز شما عصر يا شب باشد، در اين حالت يا بايد برنامه‌اي براي بعداز ظهر خود درنظر بگيريد يا هزينه اقامت مازاد (بعد از ساعت ۱۲ ظهر) را هتل از شما دريافت خواهد كرد.

هزينه‌ي هتل در كيش تور كيش ارزان دقيقه 90

۲ ستاره: ۱۹۰ تا ۲۶۰ هزار تومان

۳ ستاره: ۲۹۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

۴ ستاره: ۳۷۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

۴ ستاره: ۵۵۰ تا يك ميليون و صد هزار تومان

بهترين زمان براي استفاده از تور كيش ارزان دقيقه 90
بهترين زمان از نظر آب و هوا براي سفر به جزيره كيش از اوايل دي‌ماه تا اواخر ماه‌ارديبهشت است. جزيره كيش در اين ماه‌ها هوايي بسيار لطيف و دوست داشتني دارد.

از اواخر خرداد تا شهريور‌ماه هواي جزيره كيش بسيار گرم و مرطوب است.

تور كيش ارزان دقيقه 90

تور كيش ارزان دقيقه 90 | چگونه ارزان به كيش سفر كنيم

سفر به توريستي‌‌ترين جزيره ايران هزينه‌هايي را در پي دارد كه بهتر است از قبل در مورد آن‌ها تصميماتي گرفته شود؛ چرا كه مي‌توان با مديريت هزينه‌ها، سفر به كيش را با هزينه كمتري تجربه كرد. سه بخش اصلي در اين هزينه‌ها وجود دارد كه به تفصيل در مورد كاهش هر يك آن‌ها راه‌هايي وجود دارد: هتل، غذا، حمل و نقل!

هتل‌ هاي كيش تنوع بسيار بالايي دارند و حتي اجاره سوئيت در كيش هم براي خانواده‌ها امكان‌پذير است. اما راهي كه در اين بخش براي صرفه‌جويي در هزينه‌ها وجود دارد، استفاده از تورهاي كيشاست؛ از آن‌جايي كه اين تورها از مدت‌ها قبل برنامه‌ريزي شده‌اند

كارگزاران تور تخفيف‌هايي را از مديران هتل‌ها دريافت مي‌كنند، قيمت هتل‌ها براي برنامه‌هاي تور ارزان مي‌شود و گاه هزينه تمام شده يك تور، و يا در حالت بهتر يك تور لحظه آخري كيش، كه مثلاً سه روز به طول مي‌انجامد، معادل يك شب اقامت در هتلي مشابه به صورت انفرادي‌ست!

قيمت غذاي رستوران هاي كيش چندان تفاوتي با ساير كشور ندارد و به نسبت وسعت جزيره كيش، تعداد بسيار زيادي رستوران و فست فود و كافي‌شاپ در جزيره وجود دارد.

رستوران‌هاي درون هتلي هم مي‌توانند گزينه مناسبي براي صرف وعده‌‌هاي غذايي باشند؛ اما بهتر است توجه شود كه رستوران هتل منوي محدودتري به نسبت رستوران‌هاي خارج از هتل دارد.

راه آسان ديگر آشپزي كردن است كه تنها در صورت اجاره سوئيت و يا هتل آپارتمان به آن دسترسي خواهيد داشت.

پروازهاي كيش از شهرهاي مختلف ايران انجام مي‌شوند و قيمت‌هاي متفاوتي دارند. در اين مورد خاص تنها مي‌توان با انتخاب مناسب زمان سفر به كيش در هزينه‌ها صرفه‌جويي كرد؛ چرا كه در زمان‌هاي پرتردد و پرمخاطب جزيره كيش، اين پروازها گران‌تر مي‌شوند!

اگرچه سازمان منطقه آزاد كيش با خريد هواپيما و اقدام به توسعه فرودگاه بين‌المللي اين جزيره، تا حدودي به افزايش پروازها و كاهش هزينه‌ها كمك كرده است، اما حتي اگر از تورهايي كه با نرخ پايه پرواز هم انجام مي‌شوند استفاده شود، باز هم قيمت پرواز كيش تا حدودي گران است؛ مخصوصاً از شهرهايي غير از تهران ( مثل مشهد و يا اردبيل و تبريز)

از هزينه پرواز كه بگذريم، گردشگران براي حمل و نقل در جزيره كيش، از سيستم حمل و نقل شهري كيش استفاده مي‌كنند.

چند مدل حمل و نقل در اين جزيره وجود دارد كه مهم‌ترين آن‌ها، تاكسي‌هاي تلفني، تاكسي‌هاي خطي، ميني بوس، و اتومبيل‌هايي هستند كه از مؤسسات رنت كار اجاره مي‌شوندكه بدون راننده در اختيار مهمان‌هاي كيش قرار مي‌گيرند.

براي صرفه جويي در هزينه‌ها بهتر است كه مورد آخر را فراموش كنيد؛ چرا كه هزينه‌هاي زيادي براي اجاره ماشين در كيش دريافت مي‌شود. بهترين انتخاب در اين بخش، ميني‌بوس‌ها هستند كه در همه نقاط جزيره كيش يافت مي‌شوند و كرايه ناچيز و ثابتي دريافت مي‌كنند.

بيمارستان كيش

بيمارستان كيش با اورژانس مجهز و كليه بخشهاي بستري و ويژه و همچنين پزشكان متخصص در خدمت هموطنان عزيز مي باشد. اورژانس، جراحي زنان و زايمان، سي تي اسكن، آزمايشگاه تشخيص طبي و پاتولوژي، سي سي يو ، جراحي عمومي، سو نو گرافي، داروخانه مجهز، آي سي يو، جراحي مغز و اعصاب، اكوكارديوگرافي، آندوسكوپي، اطفال، جراحي پلاستيك و زيبايي، ماموگرافي، كولونوسكوپي، داخلي، جراحي ارولوژي، راديولوژي، ارتوپدي، جراحي گوش و حلق و بيني، تست ورزش، جراحي چشم، هولترمانيتورينگ، جراحي ارتوپدي، نوار قلب نشاني: جزيره كيش، ششصد دستگاه، بيمارستان كيش

ديدني ها و مراكز تفريحي كيش

ساحل كيش

جاذبه اصلي اين جزيره سواحل مسحوركننده آن است. اگرچه كيش جزيره بزرگي نيست ولي بيشتر آن از سواحل زيبايي پوشيده شده كه مي توانيد از شنا در آبهاي فيروزه اي آن لذت ببريد.

صخره هاي مرجاني در بستر ذريا، آب را پاكيزه و زلال مي كنند تا دنياي زير آب را به خوبي ببينيد

كاريز كيش

اين محل بقاياي قناتي باستاني است كه تبديل به شهري زيرزميني و موزه براي ديدار مردم شده است. كاريز كيش يا قنات كيش 2500 سال پيش براي تامين آب آشاميدني جزيره ساخته شده و از سري عظيمي از تونل ها، (حدود 10000 متر مربع) كه در عمق 16 متري زمين مرجاني جزيره كشيده شده است. براي عملكرد خوب قنات بايد از نواحي مرتفع سرازير شود و بتدريج به دره بريزد، اما جزيره كيش منطقه مرتفعي ندارد ولي اين قنات يكي از بهترين عملكردها را در بين قنات هاي ايران دارد.

كشتي يوناني كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90

تور كيش ارزان دقيقه 90 از تهران,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اصفهان,تور كيش ارزان دقيقه 90 از شيراز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از مشهد,تور كيش ارزان دقيقه 90 از تبريز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرمانشاه,تور كيش ارزان دقيقه 90 از اهواز,تور كيش ارزان دقيقه 90 از كرج,تور كيش ارزان دقيقه 90 از بندرعباس,تورهاي ارزان كيش,تور دقيقه آخري كيش,ثبت نام در تورهاي دقيقه 90,بليط دقيقه 90 كيش,سايت دقيقه 90

سفر و گردشگري »»» تور كيش ارزان دقيقه 90

اگر در ساحل غربي جزيره قدم بزنيد، كشتي متوقف شده اي در دريا ميبينيد. 50 سال پيش، در تابستان سال 1345 ، اين كشتي كه متعلق به يونانيان بود بيش از حد لازم به ساحل نزديك شد و در گل و لاي گير افتاد، از آن موقع به بعد براي هميشه در ساحل ماندگار است. هنگام غروب خورشيد كه آسمان به رنگهاي نارنجي و ارغواني در مي آيد، منظره اين كشتي بسيار شاعرانه است.

اسكله تفريحي كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90

اين مجموعه از امكانات تفريحي از قبيل جت اسكي، قايق پدالي، قايق ماهيگيري، قايق پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه اي برخوردار است.

پاياب كيش در تور كيش ارزان دقيقه 90

پاياب كيش قدمتي دوهزارساله دارد و در نزديكي مجموعه درخت سبز قرار دارد. اين پاياب دهليز يا نقبي است كه در سطح زمين در كنار دهانه چاه قنات با شيب تند حفر شده و با استفاده از تعدادي پله به سطح آب جاري قنات در زيرزمين مي رسد. معمولا در اطراف آخرين پله محوطه اي ايجاد مي شود كه در روزهاي گرم تابستان، هوايي ملايم و دلپذير دارد و از آن براي استراحت استفاده مي شود. در سال هاي اخير اين محل به زيبايي بازسازي شده و يك چايخانه و رستوران غذاهاي سنتي ايراني هم در آن قرار دارد.

پيشنهاد مطلب:

مكان هاي تفريحي تهران در شب

سفر زميني به ارمنستان با خودروي شخصي

بهترين شهر ايران براي مسافرت در پاييز

روستاي باغو در كيش

كشتي هاي تفريحي در كيش

چناچه سوالي در مورد تور كيش ارزان دقيقه 90 داريد لطفا در پخش كامنت ها مطر خ كنيد تا در سريع ترين زمان ممكن به ان پاسخ داده شد

تور كيش ارزان دقيقه 90

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 1034
  • بازدید کلی : 45782
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :